Εκπαιδευτική Φιλοσοφία
Ο ΠΥΡΗΝΑΣ αποτελεί τον καρπό της πολυετούς εκπαιδευτικής εμπειρίας μας για τις ανάγκες της/του μαθήτριας/μαθητή στη σύγχρονη πραγματικότητα, που καθιστά αναγκαία την απόκτηση από μέρους του, ουσιαστικής γνώσης.
Ουσιαστική γνώση σημαίνει κάτι πολύ περισσότερο από τη στείρα αναπαραγωγή πληροφοριών. Σημαίνει ανάπτυξη ενός εντελώς νέου τρόπου σκέψης, που ανοίγει νέους ορίζοντες και ενεργοποιεί αδρανείς δυνάμεις. Στόχος μας είναι όχι μόνο να διδάξουμε με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο το γνωστικό αντικείμενο του κάθε μαθήματος, αλλά και να καθοδηγήσουμε την/τον μαθήτρια/μαθητή να εντάξει την προσπάθειά του σε ένα γενικότερο πλάνο εξέλιξης και οργάνωσης της μελλοντικής του πορείας.
Ζούμε στην εποχή της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης με πολλές προκλήσεις αλλά και πολλές δυνατότητες για τους νέους ανθρώπους που θα ενεργοποιηθούν έγκαιρα, αποκτώντας επίκαιρες δεξιότητες και θα αντιληφθούν την ΑΞΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ και της ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ.
Δυστυχώς το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας μας κάθε άλλο παρά προς σ΄ αυτήν την κατεύθυνση κινείται, με αποτέλεσμα να καθιστά τη μαθησιακή διαδικασία βασανιστική, απωθητική και παρωχημένη. Εμείς επιθυμούμε να βοηθήσουμε τους μαθητές να δουν τη γνώση μέσα από ένα ελκυστικότερο πρίσμα, βοηθώντας τους έτσι:
- να ενεργοποιήσουν την κριτική τους σκέψη και
- να αποδεσμευτούν από τις αγκυλώσεις του υφιστάμενου συστήματος. Να αντιληφθούν πώς μπορούν να πετύχουν ακόμη και τους πιο υψηλούς στόχους τους στηριζόμενοι στις δικές τους δυνάμεις,
- να ακολουθήσουν μια ενεργητική πορεία αυτογνωσίας και επαγγελματικού προσανατολισμού,
- να σχεδιάσουν έγκαιρα και αποτελεσματικά τα επόμενά τους βήματα.
Όπως είναι αντιληπτό μια τέτοια εκπαιδευτική φιλοσοφία ξεφεύγει από τα στενά και μίζερα όρια της κακώς νοούμενης φροντιστηριακής παιδείας, που τάχα έχει ως μοναδικό σκοπό την μετάδοση στο μαθητή μυστικών μηχανισμών επίλυσης προβλημάτων.
Γίνεται για το μαθητή ένα εφόδιο ζωής και για το γονιό μια επένδυση ουσίας.
Είμαστε ιδιαίτερα ευτυχείς που μετά από τόσα χρόνια παρουσίας μας στη Φροντιστηριακή εκπαίδευση έχουμε δει επανειλημμένως το όραμά μας να γίνεται πραγματικότητα, μέσα από το χαμόγελο των παλαιών μας μαθητών και νέων πλέον επιστημόνων.