Ο Τρόπος μας
Στον ΠΥΡΗΝΑ καλύπτουμε μέσα από τα προγράμματα σπουδών μας, όλο το φάσμα των αναγκών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (Γυμνάσιο, Λύκειο, Επαγγελματικό Λύκειο). Δίνουμε ιδιαίτερη σημασία στην οργάνωση του χρόνου και της δουλειάς του μαθητή. Η/Ο μαθήτρια/μαθητής από την πρώτη μέρα της εγγραφής του, αντιλαμβάνεται πως τίποτε δεν έχει αφεθεί στην τύχη. Γνωρίζει ακριβώς τι θα κάνει και πότε θα το κάνει. Δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση σ’ αυτό που εμείς αποκαλούμε αισθητική της γνώσης. Για μας και η παραμικρή λεπτομέρεια στη μαθησιακή διαδικασία έχει τη δική της σημασία. Επιδιώκουμε έτσι την σταδιακή ανάπτυξη από μέρους του μαθητή/τριας της αναγκαίας οργάνωσης και μεθοδικότητας, ώστε να καλλιεργηθεί και όχι να επιβληθεί ο απαραίτητος τρόπος σκέψης.
Δομή τμημάτων
Δουλεύουμε μόνο σε ολιγομελή και ομοιογενή τμήματα διότι αποτελεί πεποίθησή μας ότι μόνο έτσι μπορούμε να δούμε τον κάθε μαθητή ως ξεχωριστή οντότητα και να ενσκήψουμε με την απαραίτητη προσοχή στις ιδιαίτερες απαιτήσεις του. Παρέχουμε επίσης τη δυνατότητα δημιουργίας κλειστών τμημάτων 2-4 ατόμων και ιδιαιτέρων μαθημάτων (εφόσον κρίνεται αναγκαίο).
Έχουμε επίσης τη δυνατότητα συγκρότησης αμιγώς διαδικτυακών τμημάτων αλλά και υβριδικών (με φυσική παρουσία κάποιων μαθητών στην τάξη και κάποιων άλλων online).
Επειδή, βεβαίως τα προγράμματα σπουδών μας οφείλουν να είναι προσανατολισμένα προς τις Πανελλαδικές εξετάσεις της Γ’ Λυκείου, φροντίζουμε να εισάγουμε τους μαθητές μας από νωρίς (Α’ Λυκείου), στη φιλοσοφία και στον τρόπο εξέτασης των Πανελλαδικών εξετάσεων. Τόσο οι εργασίες για το σπίτι, όσο και τα συχνά επαναληπτικά διαγωνίσματα κάθε ενότητας, είναι δομημένα στο ύφος των εξετάσεων της Γ’ Λυκείου.
Άριστο διδακτικό υλικό
Ένα από τα πιο δυνατά μας σημεία είναι το διδακτικό μας υλικό που συνεχώς προσαρμόζουμε και επικαιροποιούμε.
- Επιμελημένα πρωτότυπα συγγράμματα και
- Ψηφιακά μέσα διδασκαλίας (παρουσιάσεις, video, προσομοιώσεις)
βοηθούν δυναμικά στην αποτελεσματική κατανόηση και οργάνωση της διδακτέας ύλης.
Αξιολόγηση διδακτικού έργου
Για εμάς το γνωστό «πάμε καλά», δεν αρκεί εάν δεν στηρίζεται σε μετρίσιμα αποτελέσματα. Για το σκοπό αυτό έχουμε δημιουργήσει ένα πλήρες σύστημα αξιολόγησης τόσο του δικού μας έργου, όσο και του έργου των μαθητών μας. Έτσι είμαστε σε θέση να αξιολογούμε αξιόπιστα και αντικειμενικά το εάν πράγματι πάμε καλά και να διορθώνουμε τα πράγματα όταν δεν πάμε καλά.
Η συστηματική και έγκυρη αξιολόγηση του εκπαιδευτικού μας έργου αποτελεί μια από τις συνεχείς έγνοιες μας. Είναι για μας αδιαμφισβήτητη και αδιαπραγμάτευτη θέση: Η παρουσία, το έργο και η πρόοδος των μαθητών σε μια εκπαιδευτική μονάδα οφείλει να αξιολογείται και να καταγράφεται. Σε καμία περίπτωση δεν βλέπουμε την αξιολόγηση ως αυτοσκοπό του διδακτικού μας έργου (όπως με λύπη διαπιστώνουμε να συμβαίνει συνήθως), αλλά ως ένα μέσο για τη βελτίωση των υπηρεσιών μας. Για το σκοπό αυτό έχουμε εντάξει στο πρόγραμμά μας:
- την περιοδική αξιολόγηση, μέσα από τεστ και επαναληπτικά τρίωρα διαγωνίσματα, που εξετάζουν το βαθμό αφομοίωσης των γνώσεων από τους μαθητές. Τα διαγωνίσματα διεξάγονται στο χώρο του φροντιστηρίου συγκεκριμένες ημερομηνίες που έχουν προκαθοριστεί. Είναι όλα στο ύφος των Πανελλαδικών εξετάσεων και δίνουν στους μαθητές μας την καλύτερη ευκαιρία εξοικείωσης με τη διαδικασία. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι στο μάθημα Φυσικής της Γ’ Λυκείου οι μαθητές γράφουν 10 τρίωρα επαναληπτικά διαγωνίσματα κατά τη διάρκεια του έτους.
- Ως ενεργό μέλος της Ομοσπονδίας Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδας (Ο.Ε.Φ.Ε), το φροντιστήριό μας, μετέχει στον καταξιωμένο θεσμό των Επαναληπτικών Θεμάτων, που δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές όλων των τάξεων του Λυκείου, να συμμετέχουν σε μια διαδικασία που προσομοιώνει με τον καλύτερο τρόπο εκείνη των Πανελλαδικών εξετάσεων. Έχουμε επί σειρά ετών συντονίσει τα Επαναληπτικά Θέματα για το μάθημα της Φυσικής για όλες τις τάξεις του Λυκείου, γεγονός που από μόνο του αποτελεί ξεχωριστή τιμή για εμάς.
Κάποιος να σε προσέχει
Για κάθε μαθητή μας, υπάρχει ο σύμβουλος καθηγητής, ο οποίος παρακολουθεί την πρόοδο του μαθητή, εντοπίζει τις αδυναμίες και προβαίνει στις κατάλληλες διορθωτικές ενέργειες ώστε να τις εξαλείψει.
Ενημέρωση γονέων – κηδεμόνων
Ιδιαίτερη σημασία δίνεται στην επικοινωνία και συνεχή ενημέρωση των γονέων και κηδεμόνων, ώστε από κοινού να αντιμετωπίζονται κατάλληλα τα όποια προβλήματα εμφανίζονται. Η ενημέρωση γίνεται:
- μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας στην οποία ο γονέας/κηδεμόνας μπορεί να έχει καθημερινή και συνεχή online ενημέρωση για το πρόγραμμα, τις απουσίες, τις επιδόσεις σε τεστ & διαγωνίσματα, τις κρίσιμες ημερομηνίες για το φροντιστήριο.
- μέσα από προγραμματισμένες συναντήσεις που γίνονται τουλάχιστον δυο φορές το χρόνο (3 για την Γ΄ Λυκείου και 2 για τις άλλες τάξεις). Η συναντήσεις αυτές συνδιάζονται με μια πλήρη ενημέρωση των γονέων/κηδεμόνων για το εκπαιδευτικό σύστημα και άλλες δράσεις, όπως συνάντηση με ψυχολόγο.
- ανά πάσα στιγμή που εμείς ή εσείς κρίνουμε ή κρίνετε ότι χρειάζεται.
Όμως, πάνω απ΄ όλα….
…στον Πυρήνα αγαπάμε με πάθος, αυτό που κάνουμε, γι΄αυτό και πάνω από όλα καταθέτουμε την ίδια μας την ψυχή. Με σεβασμό και αγάπη στο μαθητή, είμαστε πάντα πρόθυμοι να αντιμετωπίσουμε κάθε του πρόβλημα, χωρίς να υπολογίζουμε το κόστος. Όλοι μας οι μαθητές γνωρίζουν, ότι όποτε μας χρειαστούν θα μας βρουν δίπλα τους χωρίς την παραμικρή δυσκολία. Ενάντια στο ρεύμα της πρόχειρης και κατά προσέγγιση δουλειάς, εμείς στον ΠΥΡΗΝΑ εξακολουθούμε με πολύ κόπο και κόστος να είμαστε «κολλημένοι» στην σωστή δουλειά, την έντιμη και συνεπή στάση απέναντι σε γονείς και μαθητές.
Έτσι μέσα από την αδιάκοπη προσπάθεια και προσφορά έχουμε τη δυνατότητα και την ευχαρίστηση στο τέλος κάθε χρονιάς να κοιτάμε τους μαθητές μας και τους γονείς τους κατάματα και να μοιραζόμαστε τη χαρά τους.